اتحادیه آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته

شرکت آسانسور و پله برقی برج بران جوان با نام تجاری سی پکس در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه طراحی،نصب و راه اندازی انواع آسانسور وپله برقی و ادوات مربوطه آغاز نمود. اینک با تکیه بر توان نیروهای خلاق و جوان خود تمام مجوزهای لازم را از سازمانهای صنعت ومعدن و اتحادبه دریافت کرده است. دستورالعمل قانون فدرال شامل راهنمائی هایی در مورد کنترل کیفیت پله برقی و بیانگر حداقل استانداردهای سرویس آن است.

زمان عکس‌العمل این صفحات قابل تنظیم بین ۱۰ ثانیه تا ۱۰ دقیقه بوده و حداقل وزن عکس‌العمل آن ۱۵ کیلوگرم است. فراخوانی جمع کن رو به بالا، در حین حرکت از پایین به بالا به کلیه احضارها پاسخ می‌دهد. فراخوانی جمع کن رو به پایین، در حین حرکت از بالا به پایین به کلیه احضارها پاسخ می‌دهد. اعلام خبر و جلوگیری از حرکت آسانسور در هنگام بار اضافی را به عهده دارد.

  • این چرخه دائما تکرار می شود و پله ها را به انتهای مسیر رسانده دوباره به ابتدای مسیر هدایت می کند.
  • تعهد و التزام به اخلاق حرفه ای و مهندسی در تمامي شئــون کاری و اجرایی در امور ذیربط.
  • از جمله ویژگی های مهم تکنولوژی مزبور کم شدن تراول کابل مصرفی آسانسور است.
  • موارد مهم در استاندارد پله برقیپله های برقی، کاربرد زیادی در طول روز دارند و از ظرفیت جا به جایی بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین در ساخت و نصب آنها باید استانداردهایی رعایت شود تا سلامت کاربران را به خطر نیاندازد.
  • اشتباه– بسیاری از مردم تصور می کنند آسانسور فقط توسط یک سیم بکسل نگهداشته میشود و در صورت پاره شدن سقوط می کند.
3) تولید پس از تأیید قرارداد و پرداخت دریافت شده ترتیب داده شده است. اشتباه– برخی مردم مدعی می شوند آسانسوری که در آن سوار بوده اند ناگهان چند طبقه سقوط نموده و سپس به خودی خود ایستاده است. اندازه گیری فاصله بالای ستون ضربه گیر تا قسمت تحتانی ضربه گیر پلی اورتان.

اجزای کاربردی و مهم در آسانسور

ایمنی آسانسور؛ نکاتی در مورد محافظت از آسانسور در ماه های تابستان آیا می دانستید که هر سال به طور متوسط 30 حادثه… اشتباه– کودکان اغلب فکر می کنند پله ها به طبقه پایین می ریزند و هر روز باید به بالا برده شوند تا دوباره به پایین بیایند. ۵- هنگامی که در ساختمان آتش سوزی اتفاق افتاده فقط از پله ها استفاده کنید. اشتباه– بسیاری از مردم هنگامی که آسانسور در بین طبقه گیر می کند فکر می‌کنند هر لحظه امکان سقوط آن وجود دارد و ایشان باید سعی کنند به هر نحو ممکن از کابین خارج شوند. واقعیت– با وجود سنسور اورلود، آسانسور حرکت نخواهد کرد و مسافرین اضافه می بایست از آسانسور پیاده شوند. اشتباه– بسیاری از مردم تصور می کنند آسانسور فقط توسط یک سیم بکسل نگهداشته میشود و در صورت پاره شدن سقوط می کند.

مصرف انرژی به طور قابل توجه به دلیل پایین آوردن استهلاک مکانیکی، پایین می آورد. برای ساخت دنده این نوع موتور از آلیاژ برنجی و مارپیچ استفاده شده است. چه زمانی، زمان مدرنیزه کردن آسانسور فرا می‌رسد؟ هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست، حتی آسانسور شما. 1) برای نصب ، کارخانه راهنمای نصب را برای آشنایی تکنسین های شما فراهم می کند.

معمولا در مراکز تجاری از چیدمان تکی استفاده می شود، در این چیدمان مسافران می توانند از پله هایی که در یک سمت ساختمان قرار دارد به طبقه بالا بروند و به وسیله پله هایی که در سمت دیگر ساختمان نصب می شود به طبقه پایین حرکت کنند. کارخانه ما یک کارخانه بزرگ با بیش از 30 سال سابقه است ، متخصص در تحقیق و توسعه ، ساخت ، نصب ، نگهداری ، تحول و فروش محصولات سری آسانسور و پله برقی. مشخصات شرکت FUJI Global Ltd شامل آسانسور مسافربری سریع ، آسانسور مسکونی ، آسانسور بیمارستانی ، پله برقی عمومی ، آسانسور مشاهده ، آسانسور ویلا ، پله برقی ، پیاده روی متحرک ، دستگاه آسانسور باری بدون اتاق ، آسانسور هیدرولیکی است.

پله برقی با زاویه ۳۵ درجه

شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو آماده همکاری با تمامی شرکت ها و متخصصان صنعت آسانسور در سراسر کشور بوده و در سال های اخیر نیز توفیق همکاری با بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی فهرست این وب سایت را مرور کنید را داشته است. شرکت بهران آسانبر با استفاده از تکنولوژی های مدرن مانند ماشین های cnc برای ساخت موتور آسانسور بهره گرفته است و برای افزایش بهبود کیفیت محصولات روز به روز تلاشش را بیشتر کرده تا موتوری مانند موتور آسانسور بهران طوری طراحی کند که سازگار با آب و هوای مناطق مختلف کشور باشد. مثلاً در یک نوع از آسانسورها فلکه کششی کاملا ضد سایش با 4 شیار وجود دارد که برای سیم بکسل هایی با قطر 550 میلی متر و نمره 10 می باشد. میلی متر بر ثانیه است و طبق استاندارد های اروپایی طراحی شده و تقریباً از موتور جم ایتالیایی، الگو گرفته است.

اتحادیه آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته آسانسورها مجهز به یک کابین یا قفسه هستند که با سرعت زیاد در داخل محورهای عمودی به حرکت در می آید. کابین آسانسور با استفاده از یک کابل کششی به سمت بالا یا پایین به حرکت در می آید. پله های پله برقی ثابت می باشند و به هم وصل اند که به سمت پایین یا بالا حرکت می کنند اما این پله ها از پشت روی یک کمربند نقاله که توسط موتور هدایت می شود حرکت می کنند.