آیفون لیست قیمت گوشی ایفون اپل اقساطی و فروش ویژه آی تی سیتی | gadgets361

به طور مثال اگر شما بخواهید یک گوشی رده بالا اندروید تهیه کنید حدودا قیمت پرداختی شما به نسبت یک گوشی آیفون با همان رده 30 تا 40 درصد کمتر است. البته هزینه‌ای که برای خرید آیفون می‌پردازید در مقایسه با کیفیت و امکانات آن کاملا منصفانه بوده و از این لحاظ آیفون با هیچ تلفن همراه هوشمندی قابل مقایسه نیست. شما می توانید با مقایسه بسته بندی و شماره سریال گوشی با مدل اصلی از اصل بودن و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro ظرفیت 256 گیگابایت Not Active پارت نامبر ZD/A

آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است. قیمت گوشی آیفون یکی از تفاوت های عمده گوشی های اپل با سایر برندها محسوب می شود. اگر به دنبال یک مدل گوشی موبایلی هستید که مدت ها بدون کوچک‌ترین نگرانی از آن استفاده کنید خرید گوشی ایفون را می توانید در برنامه خود قرار دهید. قیمت گوشی اپل در بازار ایران همانند بسیاری از موبایل‌های دیگر دائماً در نوسان است. اگر قصد خرید گوشی اپل را دارید به طور قطع می‌توان گفت که کیفیت ساخت و قدرت سخت‌افزاری بی‌نظیری دارد که در بین گوشی‌ها زبانزد است و بی‌دلیل نیست ارزش خرید گوشی آیفون بسیار بالاست.

تیم طراحی و توسعه وب آنلاین

اگر دوست دارید که یک خرید ارزان‌تر را تجربه کنید، باید به سراغ مدل‌های قدیمی‌تر موجود در بازار بروید. مورد بعدی این است که شما حتما باید کاربری موبایل آیفون را برای خود مشخص کنید. آیفون ۵ در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد که برای اولین بار در آن از تراشه اختصاصی اپل استفاده شده بود.

  • همانطور که گفتیم، این گوشی در مقایسه با اکثر آیفون‌های موجود در بازار کوچک‌تر است و اگر به صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، خرید گوشی آیفون اپل مدل SE را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.
  • این گوشی آیفون اپل در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، سبز و طلایی موجود است.
  • اگر قصد خرید گوشی اپل را دارید به طور قطع می‌توان گفت که کیفیت ساخت و قدرت سخت‌افزاری بی‌نظیری دارد که در بین گوشی‌ها زبانزد است و بی‌دلیل نیست ارزش خرید گوشی آیفون بسیار بالاست.
  • نسخه‌ی استاندارد این خانواده به نمایشگری 6.1 اینچی و دوربین دوگانه مجهز شده بود و عملکرد سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذاشت.
به طور کلی می توان گفت با توجه به موارد زیر قیمت گوشی ایفون مناسب است و ارزش خرید دارد. فروشگاه الماس پایتخت از سال 1378 در مجتمع کامپیوتر پایتخت با هدف ارائه محصولات اورجینال تاسیس گردید تا امکان خرید مطمئن محصولات اپل با مناسب ترین قیمت ها را برای شما عزیزان فراهم کند. هزینه بالا آیفون تنها در مورد خود گوشی نبوده و وسایل جانبی آن نیز مانند شارژر، هدفون و قاب موبایل نیز نسبت به دیگر گوشی‌های موجود در بازار گران‌تر است.

http://ebtekarkhodro.ir

غول تکنولوژی در مجله خبری موبایل و تکنولوژی 2016، ابتدا iPhone SE 4 اینچی و میان‌رده را روانه‌ی بازار کرد و سپس، آیفون 7 و 7 پلاس را در ویترین محصولات خود قرار داد. این دو گوشی در نسخه‌های 256 گیگابایت هم تولید شدند و iPhone 7 Plus به‌خاطر بهره‌گیری از دوربین دوگانه، مورد توجه زیادی قرار گرفت. این گوشی آیفون اپل با داشتن یک صفحه نمایش ۵/۶ اینچی، بسیار بزرگ محسوب می‌شود و خیلی از آیفون ۱۱ که یک صفحه نمایش ۸/۵ اینچی دارد، بزرگ‌تر است. بنابراین، گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس برای تماشای ویدئوها و بازی کردن بسیار خوب است. قیمت ارزان‌ترین گوشی آیفون اپل مدل SE در بازارهای جهانی حدود ۴۳۰ دلار و تقریبا نصف قیمت آیفون ۱۱ پرو و خیلی کمتر از آیفون ۱۱ است.