آیفون قیمت خرید گوشی موبایل ایفون اپل【AppleIC】 | gadgets361

سیستم عامل iOS که توسط خود Apple ساخته شده و توسعه داده می‌شود، اولین بار در سال 2007، همراه با iPhone نسل اول و با عنوان iPhone OS معرفی شد. این نام تا سال 2010 بر روی این سیستم عامل باقی ماند تا اینکه رونمایی از آیپد، آن را به iOS تغییر داد. بنابراین iOS 4، اولین نسخه‌ای بود که به‌صورت رسمی، «آی او اس» نامیده شد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro دوسیم کارت ظرفیت 6/512 گیگابایت(Active)

اگر به دنبال یک گوشی آیفون جدید با قیمت بسیار پایین هستید و یک گوشی کوچک توجیبی می‌خواهید یا دلتان برای دکمه‌ی پایینی آیفون تنگ شده است، خرید آیفون SE را به شما پیشنهاد می‌کنیم. طراحی این گوشی نیز شبیه طراحی کلاسیک گوشی آیفون ۸ است و دارای یک دکمه‌ی پایینی می‌باشند. با اینکه ممکن است بعضی از طرفداران اپل از این طراحی استقبال کنند، ولی برای بعضی‌ها از مد افتاده محسوب می‌شود. در حال حاضر تمام برنامه های مختلف را می‌توان بدون کوچکترین مشکل از اپل استور دانلود کرد؛ اما درنظر داشته باشید که برای این کار باید حتما apple ID داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که بسته به مدل گوشی آپدیت‌های منظمی را ارائه خواهد داد. همچنین برای آپدیت می‌بایست حتماً به وای فای متصل باشید و شارژ گوشی بالای 50 درصد باشد.

گوشی / تبلت / ساعت

نسخه‌ی پرو این دستگاه از پردازنده A16 Bionic اپل بهره مند است و دارای ناچ جدید با اصطلاح داینامیک آیلند می باشد. اپل در تالار اجتماعات «بیل گراهام» واقع شده در شهر سان فرانسیسکوی ایالت کالیفرنیا از آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد. آیفون ۷ پلاس دارای دو لنز دوربین است که هر دو دارای کیفیتی ۱۲ مگاپیکسلی هستند. این آیفون از زوم اپتیکال تا دو برابر و زوم دیجیتالی تا ۴ برابر را پشتیبانی می‌کند.

http://ebtekarkhodro.ir

این گوشی مجهز به پردازنده‌ی قدرتمند بیونیک A13 می‌باشد که یکی از سریع‌ترین پردازنده‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند است. آیفون SE در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز موجود است و با سیستم عامل iOS 13 کار می‌کند که از جدیدترین نسخه‌های این سیستم عامل است و دارای قابلیت‌هایی مثل حالت تاریک می‌باشد. مجموعه دوربین گوشی آیفون ۱۲ پرو شامل یک لنز اولترا واید و یک لنز تلفوتو است و بنابراین، می‌توانید با آن همانند یک دوربین حرفه‌ای، عکاسی کنید. به علاوه، این گوشی آیفون اپل دارای اسکنر LiDAR و بنابراین، دارای قابلیت واقعیت افزوده است. همچنین، آیفون ۱۲ پرو را می‌توانید با فناوری MagSafe اپل، به صورت وایرلسی شارژ کنید.

اپل آیفون ایکس – 256 گیگابایت

نقطه‌ی قوت این مجله خبری موبایل و تکنولوژی که سبب محبوبیت بسیار زیاد آن در مقایسه با آیفون‌های قبلی شد، پردازنده‌ی بیونیک A11 آن بود که گوشی گران‌قیمت‌تر آیفون X نیز از آن استفاده می‌کند. بنابراین، سرعت عمل این گوشی حتی در هنگامی که چند برنامه در حال اجرا باشند، بسیار بالا است. با اینکه صفحه نمایش این گوشی از XS Max کوچکتر است اما به همان اندازه، روشن می‌باشد. این گوشی برای کسانی که گوشی‌های بزرگ دوست ندارند، چندان مطلوب نیست. گوشی آیفون XR با ابعادی کمی بزرگ‌تر از XS Max برای دستان کوچک و حمل کردن در جیب ساخته نشده است. این گوشی همانند مدل قبلی خودش یعنی آیفون ایکس، دارای دکمه‌ی home فیزیکی نیست.

  • به‌عنوان مثال، تراشه Apple A15 Bionic که در ساخت گوشی‌های آیفون 13 به‌کار رفته، از نظر قدرت و سرعت، نسبت به قوی‌ترین چیپست دنیای اندروید در زمان خود یعنی Snapdragon 888 Plus، عملکرد به‌مراتب بهتری را به نمایش می‌گذارد.
  • در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند.
  • در حال حاضر تمام برنامه های مختلف را می‌توان بدون کوچکترین مشکل از اپل استور دانلود کرد؛ اما درنظر داشته باشید که برای این کار باید حتما apple ID داشته باشید.
  • حذف پورت لایتنینگ مزایای بسیاری دارد، برای مثال می تواند مقاومت گوشی را در برابر آب افزایش دهد، فضای بیشتری برای تعبیه باتری بزرگتر با ظرفیت بیشتر یا آنتن های مودم 5G باز کند و …
  • به علاوه، شما نمی‌توانید ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای در این گوشی در مقایسه با آیفون X پیدا کنید.