آیفون قیمت خرید گوشی موبایل ایفون اپل【AppleIC】 | gadgets361

بدنه دستگاه از یک قاب فولادی و شیشه تقویت شده ساخته شده و قسمت پشتی که دوربین در آن تعبیه شده کمی برآمده‌است. استفاده از شیشه به جای فلز در پشت گوشی باعث شده تا امکان شارژ بدون سیم Qi نیز در آیفون ۱۰ وجود داشته باشد. صفحه نمایش این گوشی ۵٫۸ اینچی بوده و برای اولین بار، اپل از پنل‌های امولد در آیفون ۱۰ استفاده کرده‌است. با توجه به اینکه صفحه نمایش بخش بزرگی از جلوی گوشی را اشغال کرده، خبری از دکمه هوم و همچنین تاچ آی دی در این دستگاه نیست.

گوشی آیفون ۷ پلاس ۱۲۸ گیگ- iphone 7 plus 128GIG

در حال حاضر آخرین مدل گوشی iPhone به نام آیفون ۱۴ وارد بازار شده است. از همین رو اگر دوست دارید که خرید آیفون را انجام دهید، بهتر است که به سراغ این نسل از گوشی موبایل iPhone apple بروید. اپل برای کاربرانی که بودجه‌ی کافی جهت خرید آیفون های پرچمدار را در اختیار ندارند، آیفون اس ای را در نظر گرفته که دستگاهی میان رده محسوب می‌شود. نسل اول iPhone SE در سال 2016 و نسل دوم آن در سال 2020 وارد بازار شدند و هردو مورد استقبال دوست‌داران Apple قرار گرفتند. این گوشی اگرچه دوربین، سخت‌افزار و نمایشگر معمولی و متوسطی دارد، اما لذت کار کردن با سیستم عامل ساده و روان iOS را به کاربران هدیه می‌کند.

  • برای خرید گوشی‌های اپل باید دقت بیشتری نسبت به خرید تلفت همراه از سایر برند‌ها، به خرج داد.
  • در آترین کالا گوشی های آیفون در انواع مدل های استوک، نو، اکتیو و نات اکتیو عرضه می شوند.
  • در عوض اپل از سیستم جدیدی به نام فیس آی دی استفاده کرده که صورت کاربران را تشخیص می‌دهد.
  • بیش از ۲۰ زبان مختلف در گوشی موبایل iPhone apple پشتیبانی می‌شود که به همین جهت یک انتخاب بی‌نظیر برای شما به حساب می‌آید.
  • یکی از نکات منفی گوشی های آیفون باتری آن ها بود که این شرکت در سری جدید گوشی های خود تا جایی که توانسته است این مشکل را رفع کند.
با بالا رفتن قیمت دلار،تحریم کشورهای دیگر و نوسانات قیمتی بسیار زیاد قیمت گوشی های آیفون در ایران کمی بالا می باشد. از نظر دوربین عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. در هر حال نباید فراموش کرد که با عرضه نسل‌های جدیدتر این گوشی شاهد امکانات بیشتری در آن‌ها خواهیم بود.

گوشی ایفون 7 پلاس 256 گیگ – IPHONE 7 PLUS 256 GIG

اما از میان این همه مجله خبری موبایل و تکنولوژی، کدامیک مناسب شما است؟ حتی اگر خیلی گوشی‌باز نباشید، مطمئنا اپل برای شما یک گوشی مناسب دارد. اگر هم به شدت گوشی‌باز باشید و دوست داشته باشید که گوشی شما پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز را داشته باشد، باز هم اپل گوشی‌هایی مناسب شما دارد. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. گاهی پیش می‌آید که در لیست قیمت گوشی آیفون چندین قیمت متفاوت برای یک مدل می‌بینید و شاید برایتان سوال پیش آید که دلیل آن چیست؟ این تفاوت قیمت ممکن است مربوط به پارت نامبرهای مختلف یا اکتیو و غیراکتیو بودن آن‌ها باشد.

اپل آیفون 8 – 256 گیگابایت

بخش موبایل اپل با نیم نگاهی به بازارهایی مانند هند و چین،مدل هایی با پسوند SE و مینی را تولید می‌کند تا دست خریداران گوشی های آیفون را برای بازه وسیع تری امکان پذیر کند. با توجه به نرخ ناپایدار ارز بهتر است قیمت ها را به دلار چک کنیم و به ریال تبدیل کنیم. اکنون جدیدترین سری گوشی های آیفون در مدل مینی با قیمت 729 دلار، معمولی با قیمت 829 دلار، پرو 999 دلار و پرو مکس 1099 دلار در بازار عرضه می شوند. آیفون 13 که با عنوان آیفون 13 استاندارد هم شناخته می‌شود، نسخه‌ی پایه و اصلی آخرین نسل از پرچمداران اپل به‌شمار می‌آید. این موبایل، ترکیبی از سخت افزار آیفون 13 مینی و نمایشگر آیفون 13 پرو را به نمایش می‌گذارد.

http://ebtekarkhodro.ir