آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

بازاریابی موتورهای جستجو شکلی از بازاریابی اینترنتی است که شامل ارتقای وب سایت‌ها از طریق افزایش دید آنها در صفحات نتایج موتورهای جستجو عمدتاً از طریق تبلیغات پولی است. سئو و بهینه‌سازی سایت یکی از ابزارهای موجود برای رشد در بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود. ابزارهای دیگری همچون شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و یا تبلیغات بنری نیز در بازاریابی تاثیرگذار خواهند بود، اما هیچ یک به اندازه سئو، شما را در معرض کاربران هدف قرار نمی‌دهد.

دلایل ضرورت سئو( بهینه

البته باید در این بین مراقب باشید که از نقش پراهمیت سئو محتوا غافل نشوید. از این رو می‌توان گفت که انکر تکست به مانند یک لنگر کاربر را به سایت‌ها وصل می‌کنند. در بخش‌های قبلی در مورد سئو داخلی و خارجی صحبت کردیم، حال باید گفت که انکر تکست‌ها از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که باید در هنگام ساخت بک لینک و لینک‌های داخلی به آن‌ها‌ توجه کرد. برای استفاده از این ابزار می‌توانید به راحتی در Google AdWords اکانت ایجاد کرده و سپس آن را مورد استفاده قرار دهید. ذکر این نکته نیز لازم و ضروری است که Google Keyword Planner نتایج جستوجو سایر موتور‌های جستوجو را نمایش نمی‌دهد بلکه فقط از آن می‌توان برای به دست آوردن کلمات کلیدی که در گوگل سرچ می‌شود، استفاده کرد. مهم‌ترین کاری که باید برای استراتژی محتوای خود در نظر بگیرید، پیدا کردن کلمات کلیدی مهم کسب و کار است.

استخدام در شرکت سئوکار

در اولین قدم برای ساخت یک سئوی محتوای مناسب، لازم است تا محتوای شما، فهرستی کامل و دقیق داشته باشد. فهرستی که تمامی محتوای شما را در بر گیرد و برای مخاطب، محتوا را به شکلی خلاصه و دقیق شرح دهد. به این ترتیب، مخاطب متوجه خواهد شد که موضوع مورد نظر خود را در محتوای شما پیدا خواهد کرد یا خیر. به سرعت و راحتی به آن دسترسی خواهد داشت و نتیجه مطلوب خود را کسب می‌کند.

آیا می‌توانم سئو‌ی سایت را خودم انجام دهم؟

آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو برخی از سایت برای آدرس صفحات خود نام های عجیب و غریبی انتخاب می کنند که حتی گاها خودشان هم یادشان می رود! اما در مقابل سایت هایی داریم که با خواندن URL آن‌ها به راحتی می توانیم محتوا صفحه اش را حدس بزنیم و از طرفی این url بهتر و راحت تر در ذهنمان باقی می ماند. از لینک‌های فالو در لینکسازی داخلی و لینک به صفحات مورد تایید استفاده کنید.

در این مرحله مشخص می‌گردد که در زمان جستجوی کاربر، کدام سایت در کدام صفحه و چه جایگاهی به کاربر نشان داده شود. صفحه نتایج جستجو که به عبارت SERP (Search Engine Results Page) نیز معروف است، یک منبع عظیم برای جذب ترافیک وبسایت است. در تصویر زیر می‌توانید به طور واضح مشاهده نمایید که بیشترین ترافیک یک سایت از ترافیک‌های SERP نشات گرفته است. Meta Description یا توضیحات متا، یکی از تگ‌های متا است که توصیفی درباره موضوع صفحه ارائه می‌دهد. گوگل توضیحات متا را در اسنیپت‌های صفحات نتایج جستجو و زیر عنوان نمایش می‌دهد. توضیحات متا باید خلاصه‌ای مرتبط از موضوع یک صفحه باشد که کاربران را مطلع و علاقه‌مند سازد.

  • سلام دوست عزیز
    باید منتظر باشید تا گوگل بودجه و زمان لازم برای ایندکس این صفحات را در نظر بگیرید.
  • بهینه سازی موتور جستجو (سئو) نیز همانند هر صنعت تخصصی دیگری، مجموعه واژگان، تعاریف و اختصارات مخصوص به خود را دارد.
  • سوال اینجاست چرا از همان صفحات وب به جای صفحات فرود استفاده نکنیم؟ در پاسخ باید بگوییم، صفحات وب دارای موضوعات و عناوین مختلف و بیشماری است و ممکن است لینک‌های زیادی در آن وجود داشته باشد.
  • هر‌چه نمره سختی کلمات بیش‌تر باشد، رتبه گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو سخت‌تر خواهد بود.