آموزش ساخت و فروش NFT چطور NFT بسازیم؟ ارزتودی-آکادمی حسینی فایننس

شبکه های اینترنتی که درزمینهٔ NFT فعال هستند به دودسته ENS و Unstoppable Domains تقشیم می‌شوند. از معروف‌ترین سایت‌های فعال در زمینه مبادله nft می‌توان از دو سایت Opensea و Rarible استفاده کرد. معروف‌ترین پروژه های این حوزه سوریر، کریپتوکیتز، آکسی اینفنینتی و گادز آنچین است. در هر دو پلتفرم، برای ثبت و فروش NFT، نیاز است تا از قبل در حساب کیف پول خود مقداری بایننس کوین داشته باشید.

کارهای خود را در فروشگاه‌های مختلف NFT قرار دهید و اگر در یکی از آنها قیمت ۱ اتر است، در دیگری قیمت را ۱۰ اتر قرار ندهید. البته اگر آثار شما به صورت Collection است، بهتر است آنها را در یک پلتفرم قرار دهید؛ مثلا پلتفرم SuperRare فروشگاه بسیار خوبی برای آثار کالکشن است. همچنین این پلتفرم برای ساخت کالکشن، هزینه اولیه دارد؛ اما پس از ساخته شدن Collection، هر توکن NFT که در همین کلکسیون قرار بگیرد، رایگان ساخته خواهد شد. به صورت پیش فرض، تمام کالکشن‌ها در OpenSea قابل یافتن هستند؛ اما Collectionهایی که SafeList شده‌اند، یعنی تیم امنیت کاربران اوپن سی آنها را تایید کرده است. اگر یک کلکسیون سیف لیست نشده باشد، از خریداران بالقوه خواسته می‌شود تا جزئیات مهم آن را بازبینی کنند و با قوانین اوپن سی موافقت کنند. همچنین در صفحه بالا، می‌توانید بر روی سه نقطه کلیک کنید و در پلتفرم‌های دیگری مانند Rarible توکن NFT خود را بسازید.

آیا مردم می توانند NFT شما را بدون پرداخت هزینه دانلود کنند؟

می‌توانید ابتدا کارهایتان را با قیمت ۰.۱ اتر در فروشگاه قرار دهید و برخی از آنها را ۱ اتر قیمت گذاری کنید. می‌توانید چند اثر کالکشن را هر کدام با قیمت ۰.۲ اتر بفروشید و یک اثر تکی را با قیمت ۰.۵ اتر. در فضای NFT، هنرمندانی وجود دارند که ارزش کارهایشان به چندین هزار دلار یا حتی میلیون‌ها دلار می‌رسد. دیگر هنرمندان به امید فروش آثارشان با این قیمت‌ها، وارد این حوزه می‌شوند و فکر می‌کنند هر اثری که در این پلتفرم‌ها به فروش می‌رسانند، چندین هزار دلار فروخته خواهد شد. برخی از پلتفرم‌ها برای هر توکن غیر قابل تعویضی که می‌سازید، کارمزد دریافت می‌کنند و برخی دیگر نیز اجازه می‌دهند NFT رایگان تولید کنید، اما هزینه ساخت را پس از فروش توکن از شما کسر می‌کنند. یک صفحه برای تایید تراکنش ایجاد توکن باز می‌شود، که پس از پرداخت کارمزد ساخته شدن این توکن، آیتم شما در بخش Collection پلتفرم OpenSea نمایان می‌شود.

آموزش ساخت و فروش NFT چطور NFT بسازیم؟ ارزتودی-آکادمی حسینی فایننس ابتدا، توضیح می‌دهیم که NFT (توکن غیرقابل تعویض) چیست، چه چیزی آن را ارزشمند می‌کند و «تعویض‌پذیر» به چه معناست. سپس، نحوه استفاده قانونی از محبوبیت NFT برای ایجاد نسخه جدیدی از آن و کسب بیش از نیم میلیون دلار آمریکا را توضیح می دهیم. در این مطلب از مجله نااریب قصد داریم، نحوه بازکردن حساب در صرافی کوکوین را به شما آموزش دهیم. برای اینکه اثر شما بتواند توجه مخاطبین را جلب کند، باید نکات متمایز کننده‌ای داشته باشد. ارزش و زیبایی به طور حتم احتمال فروش اثر شما را افزایش می‌دهد؛ در غیر این صورت فروش NFT شما با مشکل دچار می‌شود. راه دیگر، استفاده از راه‌های مارکتینگ و تبلیغات است تا توجه را به اثر خود جلب کنید.

ساخت هشتگ مناسب برای فعالیت‌ها نیز می‌تواند در گسترش سریع فعالیت‌ّای شما موثر باشد. دیسنترالند پلتفرمی تحت بلاکچین اتریوم است که در آن می‌توانید زمین و املاک مجازی را خرید فروش کنید. زمین‌های دیسنترالند قابلیت ساخت و ساز را دارند که می‌تواند به عنوان محلی برای درآمدزایی و بارگذاری مشاغل در دنیای مجازی(متاورس) مورد استفاده قرار گیرند. به یاد داشته باشید، هر فایلی که به صورت آنلاین ذخیره می شود می تواند به یک NFT تبدیل شود، اما رایج ترین انواع آثار هنری دیجیتال GIF، JPEG و PNG هستند. می‌توانید اثر هنری را که می‌خواهید به NFT هنر دیجیتال تبدیل کنید ایجاد کنید یا اثر هنری شخص دیگری را که می‌خواهید به NFT تبدیل کنید، پیدا کنید. کیف‌پول‌ها؛ برنامه‌هایی هستند که برای ذخیره ارزهای دیجیتال و همچنین هر NFT که تولید یا خرید می‌کنید، استفاده می‌شوند.

انواع مختلفی از NFT در دسترس هستند، بنابراین کمی وقت بگذارید تا بفهمید کدام یک برای شما مناسب است. در نهایت، هنگامی که یک پلتفرم و یک نوع NFT مورد علاقه خود را پیدا کردید، باید آن را با استفاده از ارز دیجیتال خریداری کنید. بیت‌کوین و اتریوم رایج‌ترین ارزهای رمزنگاری‌شده برای خرید NFT هستند، بنابراین قبل از خرید NFT مطمئن شوید که مقداری از آن را دارید.

می‌توانید با انتخاب گزینه Sell، آنها را در صفحه فروش اوپن سی قرار دهید. سپس، در مورد پیشرفت های قابل توجهی که بلاک چین Tezos داشته است و اینکه از چه نظر برتر از اتریوم است، آشنا خواهید شد. همچنین، شما بخشی از بلاک چین تزوس خواهید بود، زیرا ما همان مراحلی را که در اتریوم طی کردیم – ایجاد کیف پول، خرید، فروش، ایجاد، انتقال NFT – در بزرگترین بازار در Tezos، Objkt، طی خواهیم کرد. یکی از امکانات صرافی کیف پول من، آموزش و ساخت nft های رایگان است و شما میتونید با این روش nft های خود را بسازید و در زمان مناسب با سود زیاد بفروشید و سود کنید. یکی از امکانات صرافی کیف پول من، آموزش و ساخت nft های رایگان است و شما میتونید با این روش nft های خود را بسازید و در زمان مناسب با سود زیاد بفروشید و سود کنید،.. اولین حالت این است که مانند مغازه، قیمت ثابتی را برای ان اف تی خود تعیین می‌کنید.

سایت Opensea

همچنین بررسی کنید تا ببینید بازار چه نوع امنیتی دارد و آیا در گذشته مشکلی داشته است یا خیر. امروز میخوایم یکی از راه های کسب درآمد از NFT ها رو آموزش ساخت nft میمون بلاگ حسینی فایننس بهتون معرفی کنیم. اگه چرخی تو دنیای ان اف تی ها بزنین، اولین چیزی که توجهمون رو جلب میکنه قیمت بالای این آثار هستش. حتما شما هم فکر میکنین که خالقین این NFT ها چه سود های عظیمی رو به دست میارن. با توجه به این مسئله، تصمیم داریم تو یه مقاله اختصاصی با عنوان ساخت NFT، نحوه ساخت توکن های غیر قابل تعویض رو بهتون یاد بدیم.

  • برای دریافت هفتگی بهترین مقالات و جدیدترین اخبار به خبرنامه ارزتودی بپیوندید.
  • NFT قرار گرفتن در معرض رسانهها و امتیازات ویژه را برای هنرمندان مشتاق در رسانه های اجتماعی VH افزایش داده است.
  • در حالت دیگر نیز می‌توانید NFT خود را به صورت Open For Bids قرار دهید.
  • اما اگه اثر هنری شما به شکل یه توکن NFT دربیاد، با هر بار خرید و فروش بخشی از پول مبادله شده به شما میرسه.
  • امکان ارائه یک آدرس خروجی به عنوان سایت شخصی خود یا آدرس صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی در این پلتفرم‌ها امکان‌پذیر است.

حالا که با نحوه ساخت NFT آشنا شدیم، مروری داریم بر میانگین فروش کالکشن‌های معروف OpenSea تا ببینیم که کالشن‌های مطرح NFT به صورت میانگین روزانه چه مقدار فروش دارند. به سایت ریربل بروید و در گوشه سمت راست (مانند تصویر زیر)، گزینه “اتصال کیف پول ” را بزنید. صفحه بعدی به شما کیف پول‌ها را نشان می‌دهد که باید متامسک یا کیف پولی که انتخاب کرده‌اید را وارد کنید. بعد از افزودن دارایی به کیف پول مورد نظر، آن را به پلتفرم NFT متصل کنید. ما از Rarible به عنوان نمونه آموزشی استفاده می‌کنیم، اگرچه همانطور که قبلاً گفته شد، سیستم عامل‌های NFT دیگری نیز در دسترس هستند.